Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
X

xychteen

28. 10. 2012 3:06
Na Beatles jsem těžce ujížděl, již za hrůzovlády, téměř...

...v reálném čase tedy, se mi podařilo sehnat všechny jejich skladby (největší fušku dala právě Harrisonova "Inner Light") a léta jsem hrál v revivalu (nakonec mě vyšoupli, nežil jsem totiž správným beatle-stylem, po hraní jsem chodil domů a nehádal jsem se další tři hodiny v hospodě, jestli je lepší pátá nebo devátá verze kytarového sóla ve "While My Guitar..." :-))...

:

...nicméně by mne určitě nenapadlo označit George za jednoho z nejlepších světových kytaristů. Nejproslulejších, to určitě - ale co do techniky i co do "palice" jeden z mnoha.

:

A na film určitě nepůjdu, stačí mi ty, co už mám (například ten dokument o GJ a Ravim). Dobrou noc.

1 0
možnosti

oldiess

28. 10. 2012 7:52
Re: Na Beatles jsem těžce ujížděl, již za hrůzovlády, téměř...

Docela se mi líbilo, jak když zemřel George, tak asi druhej den byl na BBC hodinovej pořad o něm, kde se taky probíralo, že asi nebyl jedním z nejlepších kytaristů na světě, ale to, že byl lead guitar player jedné z nejlepších skupin historie vůbec nebylo málo. Tak či onak, jistě patřil mezi vůbec nejposlouchanější kytaristy všech dob, a zřejmě ani Jimi ho v tomhle nepřekonal:-)

1 0
možnosti
KC

vialli

27. 10. 2012 17:01
Zase

jsem se dověděl pár zajímavých věcí, díky!

0 0
možnosti

oldiess

27. 10. 2012 16:31
pěkný

i když jste zapomněl na Wilburyho Jeffa Lynna;-D a taky jste tuším nezmínil tu hroznou stopáž 3,5 hodiny jak jsem četl jinde. Ale jinak jste to popsal precizně, a tak jste žel pro tvůrce přispěl k tomu, ž e na to do kina nepůjdu. Radši si pustím LP či CD, a když tak si najdu s Georgem občas nějakou desetiminutovku na youtube, což je tak akorát. Ale karmu za výborný zpracováni si určitě zasloužíte.

0 0
možnosti
OU

27. 10. 2012 15:51
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
.

.Camino

27. 10. 2012 19:20
Re: hezké, díky!

:-)Cetla jsem i jine recenze, presto jsem zvedava....jeho Shine a Light s Rolling Stones,jsem videla 3x.

0 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 23085x
Novinář, spisovatel, milovník bílé čokolády a včelího medu, obdivovatel Boucherovy Diany, malého Bubu a Médi Bédi i hledač Měsíční šachty a Moctezumova ztraceného zrcadla...

Knihy:

Roztříštěné zrcadlo (2024)

Djatlovova expedice – nová odhalení (2022)

Měsíční šachta (2019)

Kdo zavraždil účastníky Djatlovovy expedice? (2017, 2022)

Houpačka (2014)

Trubač (2013)

Kniha zázraků (2008)

 

Šéfredaktor YouTube kanálu ZAHADY.info.

Redaktor a šéfredaktor v TV:

 

TV Emurfilm
TVNet Zlín
TV Prima + TV Nova Brno
Kabelová TV Napajedla

Autor a scénárista Večerníčků Valašské pohádky

Autor televizní soutěžní hry 3D
Autor a scénárista celovečerního filmu Elixír mládí

Moderátor, redaktor a vedoucí zpravodajství v radiích:

AZ Radio
Kiss Publikum
Český rozhlas Brno
Radio Čas
Radio Valašsko
Radio Kroměříž

Redaktor v novinách a magazínech:

Týdeník Zlínska
Zlínský deník
Štamgast – Gurmán
Záhady života

Autor stolní společenské hry O...

Autor Neprolomitelné šifry